Një bashkëpunim midis “Evian” dhe shtëpisë së modës franceze “KENZO” për të dizenjuar shishen “Limited Edition” të ujit “Evian”.
Drejtorët kreativë të “KENZOS”, Carol Lim dhe Humberto Leon, janë bashkuar me “Evian” në mënyrë që të përcjellin grafikën e tyre në një vizion, për një produkt unik. Dizajni përfaqëson një teksturë të fragmentuar të dyshemesë që luan, me idenë e zhvendosjes së elementeve. Kjo lojë krijon iluzionin e qelqit më të zmadhuar kur shishja është e mbushur.
Lindur në pastërtinë e Alpeve, shishja përmban një energji lozonjare; një temë që i bashkon të dyja brendet.
Që nga viti 2008-të, “Evian” ka bashkëpunuar me dizajnerat më prestigjiozë për të krijuar një shishe “Limited Edition”. Nëpërmjet vizionit kreativ të artistëve si: Diane Von Furstenberg, Paul Smith, Jean-Paul Gautier, Issey Miyake dhe Elie Saab, çdo bashkëpunim është një festë e rinovuar e pastërtisë, lajkave dhe një riinterpretim i shpirtit të “Evian” mes artit dhe dizajnit.
Louboutin Spring 2015 Limited Edition
Inspiruar nga koleksioni “Python Vulcano” i këpucëve dhe çantave i “Christian Louboutin”, 3 mini manikyrë janë vendosur në një kuti dekorative me printin e pitonit gri në të bardhë dhe spërkatje të toneve blu dhe të verdhë.“Salonu” – Një e bardhë e ngjashme me ngjyrën e këpucëve me të njëjtin emër.
“True Blue” – Një manikyr unik, blu që mban emrin e hitit të Madonës.
“Hot Chick” – Një e verdhë e ndezur që të jep idenë e këpucës “Hot Chick”.
“Jean Paul Gaultier” vjen me një koleksion çantash “limited edition”, një fushatë kundër sëmundjes së Sidës.
“Pilot Backpack”
Kjo çantë shpine vjen e kufizuar në sasi, në vetëm 125 copë, në ngjyrat kaki dhe nude. Një riinterpretim i uniformës së pilotit, e kompletuar me detaje nga Jean Paul Gaultier “Biker Backpack”
Një eksplorim i shpirtit të pastër të çiklistëve. Jean Paul Gaultier ka përshtatur xhaketën e motoçiklistëve në formën e një çante shpine, duke marrë shtysë nga nevoja për të lëvizur dhe dëshira për t’u rebeluar. Vetëm 250 copë.
Stella McCartney sjell dy bluza “limited editon” për organizatën “War Child UK”.
Stella McCartney sjell dy bluza “limited editon” për organizatën “War Child UK”, një organizatë bamirësie që është në ndihmë të fëmijëve të vendeve në luftë. T-shirtet, në masë për fëmijë dhe femra, shfaqin ilustrime të nxitura nga vizatime të bëra nga vogëlushët. $55 kushton bluza në versionin për të vegjëlit dhe $125 ajo për femra, ku të gjitha fitimet do i shkojnë kësaj organizate.