Të bësh “shopping” është një nga kënaqësitë më të mëdha të femrave, veç udhëtimeve. Në fakt këto të dyja janë shumë të lidhura sa shpesh ndoojnë edhe njëra-tjetrën.
Blerjet dhe sezoni i uljeve në botë ndikon edhe në zgjedhjen e destinacionit për udhëtimin tuaj. Femrat duan që të blejnë gjërat që iu duhen me çmime më të lirë, ndrëkohë që të shohin bukuritë e vendeve.
Ne sjellim pesë vendet se ku mund të bëni shopping në rrugët e botës. Ato janë cilësuar si më të mirat, për këtë edhe çmimet janë pak të kripura.
Milano – ‘Quadrilatero Della Moda’
Kapitali italian i modës ka katër rrugë tregtare kryesore, të cilat shpesh i kanë quajtur ‘Katërkëndëshi i Modës” (Quadrilatero della moda). Këto janë: “Montenapoleone”, “Sant’Andrea”, “Manzoni” dhe “SPIGA”. Milano është vendi ku ju mund të kënaqeni në hijeshinë e dizajnerëve italian më të mirë dhe të shquar.
Montenapoleone
Është rruga më e rëndësishme e ”Quadrilatero Della Moda’. Ata thonë se këtu paraja vet largohet nga portofoli juaj, por është edhe kënaqësi e madhe që të shetisni, edhe pa blerë asgjë. Këtu janë vendosur gjigandët e mëdhenj të industrisë së modës si, Armani, Baldinini, Gucci, Vuitton, Prada, Ferragamo, Valentino, Versace dhe Yves Saint Laurent! Përveç kësaj, dyqane të modës, janë në dispozicion si Mont Blanc dhe Fretté. Tani duhet të pyesni se çfarë është ajo Fretté?! Fretté është një prodhues i shtratit me cilësi të lartë. Ndër të tjerë, furnizuesi i familjes mbretërore italiane, Hotel Savoy në Londër dhe Plaza në Neë York City dhe ka punuar edhe për Vatikanin.
Manzoni
Është gjithashtu e njohur nga qendëra tregtare e Armanit. Përveç artikujve të modës, ju do të gjeni edhe librari, restorante me ushqim japonez, dhe madje edhe chocolatiers të nënshkruar me këtë Maga të modës!
Sant ‘Andrea
Është pritur nga Chanel, Moschino, Paciotti dhe Kenzo dhe rruga SPIGA, e cila është një listë e gjatë, nga e cila ne kemi nxjerrë në pah Bulgari, CERUTTI, D & G, Cavalli dhe Prada.
Dhe ne nuk mund të harrojmë një nga vendet më luksoze në Itali dhe në Evropë, Galeria Vittorio Emanuele II, tek e cila nga njëra anë gjendet Scala e famshme, në anën tjetër të Katedralea.
Galeria është shtëpi për një nga hotelet më luksoze në botë, Toën House Galleria, e cila me krenari mbart 7 yjet dhe këtu kanë hapësirë edhe Gucci, Prada dhe Louis Vuitton.
Londër – “Oxford Street”, “Regent Street” dhe “Bond Street”
Londra ofron një eksperiencë të paharrueshme të shopping-ut, por ajo vjen me një çmim, i cili është pak më i lartë sesa në qendrat e tjera të modës. Megjithatë, zbritjet e çmimeve në Londër janë të parezistueshme, ku edhe ju mund të gjeni rroba të dizejnatorëve me çmime të përballueshme.
Trio e Madhe përfshinë “Oxford Street”, “Regent Street” dhe “Bond Street”.
Oxford Street
Është më komercialja nga të triat të listuara. Në 3 km gjatësi gjenden mbi 300 dyqane, që e bënë atë rrugë të modës më të madhe në Evropë. Këtu janë edhe ”flagship”, zinxhiri i madh tregtar britanik i dyqaneve të tilla, si Selfridges, e cila ka ekzistuar për më shumë se 100 vjet, Debenhams, John Leëis, Marks & Spencer dhe House of Fraser. Nga dyqanet e ‘’thjeshta” janë Topshop, Zara, Gap, Benetton, etj.
Regent Street
Kjo rrugë ka një traditë interesante, të ngjashme me rrugën ngjitur Regent Street. Në fakt, çdo vit në mes të muajit nëntor zgjedhet një njeri i famshëm që të ndez dritat e Krishtlindjeve. Disa nga të famshmit, që tashmë e kanë bërë këtë janë: Richard Branson, Spice Girls dhe Enrique Iglesias.
Zgjedhja e dyqaneve është e ngjashme, aty ndodhet dyqani i Armanit, edhe Hugo Boss, si dhe Hilfiger, Zara, Mango dhe H&M. Tradita e përmendur për ndezjen e dritave të Krishtlindjes Regent Street filloi në vitin 1954.
Bond Street
Është i ndryshëm nga dy rrugët e mëparshme për nga orientimin e saj të dyqaneve ekskluzive. Që prej ndërtimit, në shekullin 18, u bë sinonim për luksin, ndër të tjera për shkak se aty jetonin të famshmit, të tilla si admirali Nelson. Shumë shpejt janë bërë të zakonshëm edhe artarët dhe tregtarët e artit, dhe aty mbeti deri më sot. Lista e tregtisë është mbresëlënëse – Armani, Bulgari, Burberry, Channel, Cartier, D & G, Louis Vuitton, Prada dhe kështu me radhë. Çdo ëndërr e atyre që bëjnë shopping me .. xhepat plot!
Dhe mos harroni Harrods, sinonim me shoping luksoz, mbi 80 mijë metra katror të hapësirës për shitje, e cila është përshkruar më së miri nga motoja e tyre: Omnibus Omnia Ubique – të gjithë për të gjithë, kudo!
Paris – Avenue Des Champs Elysees
Në Paris, shopingu më i mirë është koncentruar, ku tjetër se rreth Champs-Elysees. Rrugët më të famshme për këtë aktivitet janë Rue du periferi Saint-Honoré,Avenue Montaigne dhe sheshi më i shtrenjtë për qira në Evropë – Avenue des Champs Elysees. Nëse ju pëlqen pazari me një shije magjepsëse dhe vezullimi i tij që shkon me qytetin Eifel, atëherë Parisi është vendi për ju!
Rue du periferi Saint-Honore
Është e plotë me dyqane elite, me emra si Gaultier, Dior, Givenchy, Lanvin, YSL dhe ”flagship” shtëpinë e modës Hermes, tek i cili ishin veshur Kennedy dhe klientët aktualë, ndër të tjerë, si Nicole Kidman, Madonna, etj. Në këtë rrugë është pallati presidencial francez.
Avenue Montaigne
Është, mund të themi, rruga e Vuitton-it. Në fakt, këtu është selia e grupit LVMH, kompanitë më të mëdha në botë për mallra luksoze, e cila përfshin marka Vuitton, Fendi, Marc Jacobs, Givenchy dhe shumë të tjerë. Ata thonë se grupi ka një ndikim të madh në koston e marrë me qera dhe madje në atë se cilat shtëpi të modës do të ”vendosen”.
Avenue des Champs Elysees
2 kilometra shoping kënaqësie, në mjedisin e mrekullueshëm të pashembullt të rrugës më të bukur të Parisit! Që të jeni i pranishëm këtu është çështje prestigji, për të cilën duhet të paguani mbi 7 mijë Euro në vit për një katror! Megjithatë, ky çmim sjell më shumë se gjysmë milioni konsumatorë potencial në ditë, i cili është numri i njerëzve të cilët vizitojnë Avenue çdo ditë. Këtu Vuittoni e ka vendosur dyqanin e tij më të madh, e cili është 5 katësh. Ka edhe Hugo Boss, Cartier, Givenchy dhe Dior, njërin prej bizhutrive më të famshme në qytet, por është e dukshme se ende i mungojnë shumë dyqane luksoze.
Arsyeja është mbërritja e dyqaneve zinxhiror-global, të cilat janë në gjendje të përballojnë qiratë e larta, por ardhja e tyre shtrembëron imazhin e një Avenues elite. Adidas këtu e ka dyqanin e tij më të madh në botë, Gap gjithashtu e ka një nga dyqanet më të mëdha, Virin e ka hapur Megastoren e saj, Renault e ka një dyqan “ekspozitë” interesante’, Zara është po ashtu këtu, por është interesante se autoritetet e qytetit refuzuan ardhjen e H&M-së. Kjo është në përputhje me vendimin e saj për të kufizuar hapjen e dyqaneve me rroba dhe këpucë, duke u përpjekur për të mbajtur ngjarjet kulturore të tilla si teatro dhe restauranate, e të gjithë këto në mënyrë që të ruajnë të gjallë Champs Elysees.
New York – Fifth Avenue
Big Apple bashkon atë që është më e rëndësishme – përzgjedhje e madhe dhe çmime të ulëta! Mirë, ndoshta jo të ulëta, por sigurisht më mirë se në qytetet e ngjashme. Arsyeja është konkurrenca shumë e madhe dhe rënia e dollarit, i cili të gjitha mallrat i bëri më të lirë.
Në NYC, shumica e gjërave sillen rreth një rruge, kryeqyteti modern i atyre që bëjnë shoping – Fifth Avenue!
Champs Elysees është më e shtrenjta në Evropë, kurse Fifth Avenue është nga rrugët më të shtrenjta në botë, me çmim për katror që tejkalon 12 mijë euro në vit. Nuk është vështirë të konkludohet se edhe këtu është qështja e prestixhit të jenë të pranishëm!
Është e vështirë të listojmë të gjitha dyqanet e mëdha, por duhet të fillojmë diku, kështu që ne do të fillojmë me Qenrden Tregtare. Fifth Avenue është shtëpi për disa nga dyqanet e më të famshmëve, dhe emrat si Bloomingdales dhe Macy’s, e cila shtrihet në 10 kate, për të gjithë janë të njohur mirë. Aty është edhe Tiffany, i famshëm për shitjen e stolive, porcelani dhe kristali, Saks dhe Bergdorf Goodman. Pazaret, ku normat e zbritjes së çmimeve biejn edhe mbi 50% në ato, të cilat kanë hyrë edhe në një “legjendë’” për shkaktimin e turmave, madje ndodhin edhe rrahje për të!
Nga kompanitë e ”thjeshta”, aty janë Gucci, Versace, Zegna, dhe Escada, dhe është shumë interesant dyqani i Apple, i cili është i tëri nga qelqi!
Dhe nëmënyrë që mos mbetet që që Avenue e pestë, është vetëm një koleksion i madh të tregtive të mrekullueshme, le të kujtojmë se këtu janë edhe Empire State Building, Katedralja e Shën Stefanit, Patrick dhe Guggenheim Museum me famë botërore!
Tokio – Ginza
Japonezët i perceptojnë si njerëz të cilët kursejnë dhe që urrejnë luksin, por Tokio ka një të gamë të tërë për njerëz që bëjnë shoping me xhepa të thellë. Gjithashtu, ndoshta do t’ju befasoj fakti se pothuajse 50 përqind të gjitha mallrave luksoze në botë, u shiten pikërisht japonezëve, dhe se mbi 80 për qind e grave japoneze në të njëzetat e tyre kanë çantë Vuitton!
Ginza përfshinë një nga qendrat tregtare japoneze më të mira të tilla si Wako, i njohur për porcelanin e saj, stolitë dhe orët. Këtu Sony e ka ngritur një dyqan tetë-katësh, i cili shërben për të demonbitur në qoftë se çmimi i kafesë kalon 10 dollarë! Megjithatë, ata thonë se Tokio është shumë qytet i rehatshëm edhe nëse vetëm shiqoni nëpër dyqane, duke marrë parasysh që japonezët nuk janë aq të pakëndshëm si që mund të jenë shitësit në Evropë, ndonjëherë madje edhe duke i larguar jashtë konsumatorë të cilët mendojnë se nuk kanë ndërmend për të blerë ndonjë gjë.