“Victoria’s Secret” është shpallur marka e preferuar e të rinjve (atyre mes moshës 20 dhe 35 vjeç), sipas një studimi të ri (nga “Condé Nast Inc” dhe “Goldman Sachs Group Inc”).
Marka e të brendshmeve rendimet në vendin e parë nga të dhënat, që matën popullaritetin e saj mes blerësve të rinj në Shtetet e Bashkuara të Amerikës.
“Business of Fashion” raporton se “Victoria’s Secret” siguroi vendin e parë me 56% të blerësve të rinj.
Kompania franceze e kozmetikës “Sephora” vjen e dyta, me 38% dhe “Nike”, me 29%.
“Coach” ishte shtëpia e modës luksoze më e populluara mes konsumatorëve të rinj me 13.4%.
Marka të tjera të përfshira në 10-shen ishin ” Kate Spade New York “, “Michael Kors” dhe “Lululemon”.
Kërkimet zbuluan se të kesh një prani të fortë në internet ishte çelësi i suksesit të markave, ndërkohë që 10 markat e para i kushtonin prioritetet tregtisë elektronike dhe ofronin një përvojë të mrekullueshme në internet.
Studimi bëri një kërkim mes 2,345 konsumatorëve amerikanë të moshës 13 dhe 34 vjeç dhe u zhvillua nga 22 nëntori deri më 15 dhjetor të vitit të kaluar.
Burimi: Harper’s Bazaar